Dodatno izobraževanje:
- defektološki izobraževalni dnevi,
- študijske skupine mobilnih specialnih pedagoginj,
- strokovna srečanja šolskih svetovalnih delavcev,
- usposabljanje za preizkušanje zaznavno-motoričnih
sposobnosti otrok,
- seminar Neverbalne specifične učne težave (prof. dr. S. Viola),
- seminar Disleksija-ocenjevanje in obravnava (dr. G. Reid),
- seminar Vedenjsko kognitivna metoda obravnava učencev z bralnimi težavami (mag. N. Anić),
- seminar Metoda dobrega začetnika za delo z otroki s posebnimi učnimi težavami (prof. dr. M. Bogdanowicz),
- seminar Specifične učne težave v mladosti (dr. G. Reid),
- udeležba na mednarodni konferenci Otroci in mladostniki s posebnimi učnimi težavami-spodbujanjem, podpiranjem in učinkovito uporabo (Ljubljana, 2006),
- član društva Bravo,
- 4. mednarodna konferenca o specifičnih učnih težavah “Otroci in mladostniki s SUT-podpora pri uresničevanju njihovih potencialov” (Ljubljana, 2014)
- Ocenjevanje s testom za oceno otrokovega gibanja ABC-2 (Movment abc-2) (Ljubljana, B. Hutchon, 2015)
- Konferenca Avtizem v Sloveniji- kje smo leta 2018
- Dobro obvladovanje stresa pri pedagoških delavcih (M. Krejči Hrastar, 2020)
- Program Akademija za podjetnice Slovenija, AWE 2.0 (2022/2023)
- EmentH konferenca – Avtizem pri dojenčkih in malčkih, online, 12., 13. 11. 2021
- Trenutno sem v procesu izobraževanja za pedagoga senzorne integracije po dr. Ayresovi (Senzorijum)
- Terapijsko hranjenje, jedenje, pijenje in gutanje ( Senzorijum in Papillon, april 2024)
- Izobraževanja področja s izobraževalne kineziologije in s področja MNRI® (dr. S. Masgutova Pedagoški inštitut za nevro-senzo-motorično in refleksno integracijo):
- Brain gym® 101 (N. Honore, 2007),
- Sedem dimenzij inteligence (P. Curlee, 2007),
- Integracija dinamičnih in posturalnih refleksov® (P. Curlee, 2009),
- Brain Gym® v razredu (M.Vilfan, T.Rupar),
- Brain Gym®101 (T.Rupar, M.Vilfan, 2010),
- Fiziološke osnove Brain Gyma® (A.Schröpel, 2010),
- Taktilna integracija® (P. Curlee, 2010),
- Double Doodle Play® / Obojeročno simetrično risanje (T.Rupar, M.Vilfan, 2010),
- Optimalna organizacija možganov® / Optimalna organizacija možganov (N. Honore, 2011),
- Creative Vision® (R. Wennekes, 2011),
- Vision Circles® (R. Wennekes, 2011),
- Dotik za zdravje / Dotik za zdravje® (M. Gieshoidt, A. Wenglorz, 2011),
- Sedem dimenzij inteligence ® (P.Curlee, C.Gardner, 2011),
- Praktikum učiteljev za inštruktorski naziv Brain Gym® (P. Curlee, C. Gardner, 2011),
- Proprioceptivna in kognitivna integracija MNRI® (dr. S. Masgutova, 2012),
- Integracija govornih in obraznih refleksov MNRI® (L.Burgess, B.Maday, 2013),
- Integracija arhetipnih refleksnih gibanj MNRI® (P. Curlee, 2013)
- Dinamična gibanja® (M. Obermair, 2013)
- Brain Gym® kongres Slovenija (2011, 2012).
- Metoda Bal-a-vis-x® (B. Hubert, 2014)
- Integracija avditivnih in vizualnih refleksov MNRI® (L. Burgess; 2015)
- IPET Taktilna integracija MNRI® (P. Curlee; 2015)
- MNRI® integracija zgornjih okončin in ročnih spretnosti (dr. S. Masgutova, 2015)
- Družinska izobraževalna konferenca MNRI®, 8. dan, San Francisco, julij 2016
- MNRI® integracija refleksov pri potravmatskem stresnem sindromu (P. Curlee, 2016)
- MNRI® integracija govorno-obraznih refleksov II, (L. Burgess, B. Maday, 2016)
- MNRI® integracija dinamičnih in posturalnih refleksov /2./ (P. Curlee, 2017)
- MNRI® IPET prevzorčenje v integraciji dinamičnih in posturalnih refleksov (P. Curlee proti C. Pauline, 2017)
- Blombergov trening ritmičnega gibanja I, II, III
- (EM Rodriguez Diez; 2017, 2018)
- MNRI® Nevrostrukturna integracija refleksov (C.Paulin, 2018)
- Družinska izobraževalna konferenca MNRI®, 8 dni, San Diego, 2019
- MNRI® Integracija arhetipskih gibov (I. Renard-Fontaine, 2019)
- MNRI® Integracija refleksov pri dojenčkih (I. Renard-Fontaine, 2019)
- MNRI®Orodja za disleksijo, (s.Masgutova, 2019)
- MNRI® Integracija refleksov pri novorojenčkih (S. Masgutova v I. Renard-Fontaine, 2020)
- MNRI® Integracija refleksov in bazalni gangliji (T. Deiss, 2021)
- MNRI® k refleksni integraciji za epilepsijo (dr. Masgutova, 2022)
- MNRI® IPET Integracija arhetipskih gibov (T. Fischer, 2023)
- MNRI® Integracija dihalnih refleksov (dr. S. Masgutova, dr. N. Akhmatova, 2023)
- MNRI® Integracija in prevzorčenje disfunkcionalnih in patoloških refleksov (dr. S. Masgutova, dr. N. Akhmatova, 2023)
- MNRI® Okrevanje po stresu in posttravmatski stresni motnji zaradi poplav- predavanje (dr. S. Masgutova, 2023)
- MNRI® Stresni hormoni in refleksna integracija (T. Deiss, 2024)
Drugo izobraževanje :
- Učenje učenja (Šola za ravnatelje, 2010-2012)
- Osnovno izobraževanje v pedagogiki Montessori (Montessori inštitut, 2009)
- Izobraževanja za delo s slepimi in slabovidnimi otroki (Zavod za slepo in slabovidno mladino Ljubljana, od 2009)
- Pozitivna disciplina v razredu (Center Mi, J. Prgić, 2013)
- Bralna pismenost (ZRSŠŠ, 2012/2013)
- Individualizirani programi (dr. Branka Jurišić, 2014)
- Uporaba matematičnega didaktičnega materiala Numicom (Modra hiška, 2014)
- Tako kot mislim, se tudi vedem (dr. Branka Jurišić, 2014)
- 8 krogov odličnosti (J. Prgić, Center MI, 2014)
- Tečaj oživljanja (dr. Marko Bombek, 2016)
- Vključevanje otroka z uporabo zmožnosti gibanja v programu OŠ (Inštitut za rehabilitacijo Soča, 2016)
- Matematika 1 (2016)
- Podhranjenost in poučevanje verbalnega vedenja (dr. Dean Smith, UK Young Autism Project, 2018)
- Temeljni postopki oživljanja in uporabe avtomatskega defribilatorja (M. Bombek, 2016)
- Temeljni postopki oživljanja in prve pomoči dojenčkov in otrok (A.Gerl, N. Pavel, 2023)
|
Poleg rdečega dela:
- sem mentorica študentom PeF Ljubljana, smeri Specialna in rehabilitacijska pedagogika ter Tiflopedagogika ter študentom PeF Koper, smer Inkluzivna pedagogika,
- v šolskem letu 2003/2004 sem bil vodja študijskih skupin mobilnih specialnih pedagoginj,
- sodelovala sem pri razvojno raziskovalnih nalogah Ugotavljanje stanja na področju dela z učenci z učnimi težavami (Urad za šolstvo, 2002),
- sodelovala sem pri projektu Razvojno delo s primankljaji na posameznih področjih učenja (Urad RS za razvoj šolstva; 2004/2005),
- sodelovala sem v enoletnem razvojnem projektu pri pripravi in preverjanju koncepta dela Učne težave v osnovni šoli (Urad RS za razvoj šolstva; 2005/2006),
- vodim postopke usmerjanja in usklajevanja dela strokovnih skupin v šoli,
- bila sem članica komisije za usmerjanje otrok s posebnimi potrebami.
|